امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 13561 |
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ | ارسال توسط : |
275 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید، قرار است در این باشگاه ساختارسازی ایجاد شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، محمود فکری سرمربی استقلال، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل شهرخودرو در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: از بازیکنان تشکر می‌کنم. یک سری مشکلات از سال‌های قبل وجود داشته است و مجموعه صبوری کرد و الان در صدر جدول قرار داریم. این صدر جدول برای ما سودی ندارد و مهم این است که ما فاصله‌مان با صدر جدول زیاد نشود که بتوانیم در یک فرصت خوب، خود را بالا بیاوریم.

او ادامه داد: ما امتیازات لازم را تا اینجای کار کسب کردیم و می‌خواهیم کارهای عقب افتاده خود را انجام دهیم. ساختارسازی باید در تیم ایجاد شود و باگذشت زمان این اتفاق می‌افتد. بازیکنان باید خودشان هم بخواهند تا کارهای ما سریع‌تر انجام شود و نتایج لازم کسب شود.

او درباره فینالیست شدن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ خیلی سخت است که تیم‌های ایرانی به فینال آسیا برسند و  جام را بگیرند. حریفان در آسیا از قدرت زیادی برخوردار هستند چون یک بازیکن‌شان به اندازه کل یک تیم ارزش دارد اما بازیکنان ایرانی با توجه به استعداد و غیرت‌شان این کاستی‌ها را جبران می‌کنند. امیدوارم خود استقلال بتواند ستاره سوم را کسب کند و شایستگی خود را در آسیا دوباره به دست‌ آورد.

فکری در مورد برنامه استقلال در آینده گفت: مهم‌ترین کار ما ساختارسازی در تیم است. در طول چند سال اتفاقاتی را رقم خورده است که جایگاه ها عوض شده است و فضا را تغییر داده است و تمام تلاش ما این است که مشکلات موجود را برطرف کنیم تا درباره قهرمانی و نتیجه‌گیری صحبت کنیم. تا زمانی که ساختارسازی ایجاد نشود، من یا مربیان دیگر در استقلال به مشکل می‌خورد. ما از فوتبال حرفه‌ای خیلی فاصله داریم و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم خودمان را به استانداردهای لازم برسانیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top