امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 13559 |
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ | ارسال توسط : |
285 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرپرست تیم فوتبال استقلال برای پرسپولیس در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل شهرخودرو در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما صحبت کرده بودیم که هواداران حوصله داشته باشند و صبر  کنند. در حال حاضر مصدومان اخیر استقلال، به تمرینات بازگشتند و حقیقتا دست آقای فکری در  چند بازی اخیر خالی بود.

مظلومی افزود: در بازی برابر شهرخودرو ما به جوانان فرصت دادیم و این فرصت هم در نهایت موثر واقع شد. انتظار ما از استقلال بالاتر از این حرفاست و ما بیشتر از هوادار نگران هستیم. کار ما سخت‌تر شده  است چون باید صدرنشینی را حفظ  کنیم. پشتیبانی خوبی روی تیم است و کارگزار و  مدیریت استقلال حمایت‌های لازم را انجام دادند. تمرینات خوبی انجام شده است و ما زمان را از دست نمی‌دهیم.

او درباره فینالیست شدن پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس رقیب ماست اما به عنوان یک ایرانی، امیدواریم پرسپولیس موفق باشد. آن کری‌ها را نمی‌شود کتمان کرد اما الان پرسپولیس نماینده ایران است و امیدوارم استقلال هم مثل گذشته که در آسیا قهرمان بوده،  بتواند در آسیا دوباره افتخار آفرینی کند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top