امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 13523 |
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
242 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اعزام امیرمحمد یزدانی به رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد بدون مشکل انجام خواهد شد.

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباه سرانجام موضوع مخالفت باشگاه استقلال با اعزام امیرمحمد یزدانی به جام جهانی کشتی آزاد به دلیل همزمانی این رقابت ها با مرحله فینال لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: مشکلی دراینباره وجود ندارد و ۲ آزادکار ایران بامداد فردا عازم صربستان می شوند.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: وقتی بحث منافع ملی باشد قطعا تیم های ما به آن پایبند خواهند بود. مربیان استقلال نیز خودشان از قهرمانان بزرگ کشتی ایران بوده اند و در سال المپیک با درک شرایط، هدفشان کمک به تیم ملی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از نامه ای که استقلال به فدراسیون ارسال کرد این موضوع به کادر فنی تیم ملی سپرده شد چرا که کلیه مسئولیت فنی بر عهده کادر های فنی تیم ملی است. وقتی اعلام شد این دو به رقابت های جام جهانی اعزام می شوند باشگاه استقلال نیز بحثی را مطرح نکرد و واقعا فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد.

امامی در پایان با آرزوی موفقیت برای دو کشتی گیر اعزامی ایران، گفت: امیرمحمد یزدانی و رحمان عموزاد خلیلی بامداد فردا به همراه یکی از مربیان تیم ملی عازم صربستان می شوند.

انتهای پبام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top