امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 13485 |
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
272 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

شرایط بیماری کرونا باعث شده دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر لغو شود که این امر کار این تیم را پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا، سخت می‌کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پس از آخرین دیدار پرسپولیس در هفته چهار لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار این تیم در هفته پنجم برابر نساجی مازندران و در ادامه برابر ذوب‌آهن اصفهان لغو شد تا سرخ‌ها پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا، از شرایط مسابقه دور شوند.

شاگردان گل‌محمدی در ۱۰ آذر برای آخرین بار در یک مسابقه فوتبال، به مصاف شهر خودرو رفتند و این تیم را سه بر صفر شکست دادند. در ادامه درحالی که باید در هفته پنجم در قائم‌شهر به مصاف نساجی می‌رفتند، درخواست کردند به خاطر احتمال ابتلای اعضای تیم به کرونا، بازی آنها در تهران برگزار شود که این امر مورد موافقت باشگاه مازندرانی قرار نگرفت و در نهایت هم سازمان لیگ رای به لغو این دیدار داد.

در ادامه سرخ‌ها باید امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی از ذوب‌آهن میزبانی می‌کردند اما شرایط کرونایی تیم اصفهانی و ابتلای برخی اعضای این تیم به ویروس کرونا باعث شد با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا این دیدار هم لغو شود که این موضوع اصلا برای سرخ‌ها خوشایند نبود. یحیی گل‌محمدی بارها در مصاحبه‌های خود گفته بود دوست دارد که تیمش بازی کند و در شرایط مسابقه قرار داشته باشد تا با آمادگی کامل به مصاف نماینده شرق آسیا برود و حتی در این زمینه با همکاری سازمان لیگ، دیدارهای این تیم طوری تنظیم شد که سرخ‌ها یک هفته قبل از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، بازی انجام بدهند. با این حال شرایط بر وقف مراد سرخ ها نبود باعث شد دو دیدار این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا لغو شود.

پرسپولیس درحالی فردا  (یکشنبه) عازم دوحه می‌شود که ۱۰ آذر آخرین مسابقه رسمی خود را انجام داده  و تا بازی فینال عملا بدون بازی خواهد بود. یعنی پرسپولیس در شرایطی که طی ۱۹ روز در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده، باید برابر نماینده شرق آسیا بازی کند که این امر کار کادر فنی این تیم را سخت می‌کند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top