امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 13453 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
244 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد خط حمله تیمش برابر ذوب‌آهن قوی عمل کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: مثل همه بازی‌های که برای بردن به زمین می‌رفتیم، در این بازی هم برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خوبی داشتند و از لحاظ روحی و روانی آماده انجام یک بازی خوب هستند. مقابل تیمی بازی داریم که دوست دارد فوتبال بازی کند. بازیکنان فنی و تکنیکی خوبی دارد و سرعت بازیشان خوب است. فکر می‌کنم بازی جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم و در فاز حمله قوی باشیم. تمرینات ما بر اساس تاکتیک تیمی خودمان و نقاط ضعیف حریف بود. به امید خدا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

او در پاسخ به این پرسش که وجود بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم ذوب‌آهن باعث نگرانی‌اش می‌شود یا خیر؟ توضیح داد: از طرف ایفمارک دو تست از تیم ذوب‌آهن گرفته شده و فکر می‌کنم نتیجه تست‌ها را اعلام می‌کنند و به بازیکنانی که نباید در بازی باشند اعلام می‌شود و بازیکنانی که تست‌شان منفی است قطعا برابر ما بازی می‌کنند. نگرانی‌ بابت این مساله وجود ندارد. باید از ایفمارک و سازمان لیگ تشکر کنم که حساسیت خوبی برای این که بازی سالم و بدون دغدغه برگزار شود، داشتند.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست گلایه‌های ذوب‌آهن از داوری در بازی‌های گذشته در قضاوت داور در این بازی تاثیرگذار باشد؟ بیان کرد: در طول فصل ممکن است هر تیمی از داوری نفع ببرد یا ضرر کند. این ذات فوتبال است و کاریش نمی‌شود کرد. اگر گلایه‌های ذوب‌آهنی‌ها روی داور این بازی اثر بگذارد، داوری ما زیر سوال می‌رود. فکر نمی‌کنم هیچ داوری به خاطر پیش‌زمینه‌ای که وجود دارد روی قضاوتش تاثیر منفی بگذارد. باید تمرکز خوبی روی صحنه‌ها داشته باشد و دوندگی و آمادگی بدنی خوبی داشته باشد. فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت برای داورها به وجود بیاید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه همکاری‌هایی با پرسپولیس شده است تا این تیم بدون دغدغه راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا شود؟ هم، گفت: بیش‌تر همکاری از طرف باشگاه بوده است. ما هیچ توقعی از تیم با باشگاهی نداریم که بخواهند به ما کمک کنند. همان‌طور که تیم نساجی این کار را نکرد و ما هیچ گله‌ای از این تیم نداریم. با توجه به مشکلاتی که بعد از صعودمان به فینال آسیا به وجود آمد، هر تیمی جای ما بود و هر بازیکنی جای بازیکنان ما بودند، این تیم از هم می‌پاشید و به مشکلات خیلی بزرگ‌تری برمی‌خورد. همه ما پای کار ایستادیم و تحمل و مبارزه کردیم. یک به یک از پس همه مشکلات برآمدیم و به ثبات خوبی رسیدیم. از هر طرفی که فکر کنید ما ضربه دیدیم؛ از طرف مدیریت، از جهت کم بودن امکانات و بحث‌های مالی. متاسفانه دوران خیلی سخت و بدی را پشت سر گذاشتیم ولی از دل این مشکلات سربلند بیرون آمدیم. به امید خدا با حل شدن این مشکلات به هدف بزرگ‌مان یعنی قهرمانی آسیا برسیم. برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاشمان را می‌کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهد تیمش در فینال با اولسان هیوندای کره‌جنوبی بازی کند یا ویسل کوبه ژاپن؟ اظهار کرد: هر دو تیم فوتبال خوبی را تا این‌جای کار ارائه داده‌اند و با شایستگی به این مرحله رسیده‌اند. هر تیمی برابر ما قرار بگیرد تیم برتر و قوی‌تر است و ما باید با قوی‌ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم و فرقی هم ندارد کدام تیم حریف ما باشد. به امید خدا که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

ادامه دارد…

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top