امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 13341 |
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ | ارسال توسط : |
438 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

استقلال با کسب نتیجه تساوی مقابل صنعت نفت آبادان، فرصت صدرنشینی رقابت‌های لیگ برتر را از دست داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در جریان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی اتفاقات زیاد و قابل توجهی رقم خورد که یکی از مسائل مهم آن،‌ تصمیم‌های داوری بود که مورد بحث خیلی از کارشناسان بود. صنعت نفت آبادان پیش از این که گل تساوی را به ثمر برساند، یک گل در دقیقه ۷۳ به ثبت رساند که داور معتقد بود گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است اما خیلی از کارشناسان داوری معتقدند این گل در شرایط  سالم به ثمر رسیده بود.

در ادامه باشگاه استقلال به دو تصمیم داور بسیار معترض بود که خطای هند بازیکن صنعت نفت در محوطه جریمه این تیم و خطای محمد طیبی روی مهدی قایدی که در نهایت باعث شد محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی انتقاد شدیدی به داوری داشته باشد و باشگاه استقلال با ارسال نامه به حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال،‌ به عملکرد داوری اعتراض کنند.

باشگاه استقلال در نامه خود به بهاروند تاکید کردند “از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، قضاوت‌ها یک‌سویه و به ضرر تیم فوتبال استقلال بوده و این درحالی است که باشگاه استقلال از ابتدای فصل جاری در صدد تعامل با کمیته داوران بوده اما به نظر می‌رسد سکوت نجیبانه باشگاه استقلال به ضرر این تیم و هوادارانش تمام شده است.”

اما فارغ از مسائل داوری، استقلال فرصت بسیار خوبی را در این بازی از دست داد. تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل شاگردان سیروس پورموسوی باعث شد تا فرصت صدرنشینی برای استقلال از دست برود. گل‌گهر سیرجان که صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است، در بازی هفته پنجم و در مقابل تیم فوتبال پیکان دو بر یک شکست خورد و استقلال می‌توانست با کسب سه امتیاز این بازی، صدر جدول را به دست بیاورد اما نتوانست این اتفاق را رقم بزند.

از دست رفتن این  فرصت شاید دلایل مختلفی برای آبی‌پوشان داشته باشد. از مصدومیت سریالی بازیکنان این تیم تا ناهماهنگی بازیکنان در زمین و مشکلات داوری نیز می‌تواند استدلال‌های استقلالی‌ها برای کسب نتیجه تساوی در مصاف با صنعت نفت باشد اما همان‌طور که مشخص است،‌ آبی‌پوشان پایتخت که هواداران‌شان انتظار قهرمانی در این فصل دارند، امتیازاتی را از دست می‌دهند که شاید حسرتش در پایان فصل برای آن‌ها بسیار دردآور باشد.

البته شرایط جدول در مسابقات لیگ برتر بسیار به یکدیگر نزدیک است و ۴ تیم با ۸ امتیاز در رده دوم تا پنجم و ۵ تیم با ۷ امتیاز از رده ششم تا دهم جدول حضور دارند و این مساله باعث شده رقابت نزدیکی بین تیم‌ها وجود داشته باشد. شاگردان محمود فکری به عنوان یکی از این ۱۰ تیم همچنان فرصت برتری بر رقیبان خود را دارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top