امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 13315 |
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
552 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در بررسی بودجه عمرانی سال آتی، باید تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت بوده و سپس آغاز پروژه های جدید در دستور قرار گیرد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بیان کرد: هفته گذشته بودجه پیشنهادی دولت به مجلس تقدیم شد. اکنون نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند پیشنهادات خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارایه کنند و سپس دو هفته در کمیسیون‌های تخصصی در خصوص جزئیات هر بخش از بودجه بحث خواهد شد. در نهایت در کمیسیون تلفیق تمامی پیشنهادات و نظرات نمایندگان جمع بندی می‌شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو مورد باید به طور ویژه در تنظیم و بررسی بودجه مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داخل توجه بیشتری شود. باید در جذب سرمایه گذارهای داخلی و تولید، از سوی دیگر توجه به بحث معیشت مردم و کاهش فشار بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه نیز برنامه ریزی و توجه صورت گیرد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: به گردش درآوردن چرخ تولید کشور و کاهش وابستگی واقعی بودجه به نفت از موارد حائز اهمیت است. در حوزه عمرانی نیز اولویت باید تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و پروژه هایی باشد که در آستانه بهره برداری هستند.

فیروزی در پایان تاکید کرد: لایحه بودجه در بخش عمرانی باید به گونه ای چکش کاری شود تا پروژه های نیمه تمام راه، آب و بهداشت و درمان ابتدا تکمیل شده و سپس پروژه‌های جدید عمرانی کلید بخورد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top