امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 13309 |
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
536 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد از وصعیت داوری ها در لیگ برتر کشتی آزاد انتقاد کرد و گفت: از بابت داوری ضربه خوردیم.

علیرضا رضایی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره شکست مجدد تیم دانشگاه آزاد مقابل استقلال در جریان دور برگشت لیگ‌ برتر کشتی آزاد، اظهار کرد: پنج نفر از بچه را به دلیل شیوع کرونا در اختیار نداشتیم. کشتی گیران جوانی داشتیم و با توجه به بضاعتمان به این نتیجه رسیدیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد، با انتقاد از وضعیت داوری در لیگ، گفت: متاسفانه از داوری ضربه خوردیم. البته این را بگویم این اشتباهات سهوی است چرا که داوری ایدان پوست اندازی کرده و شاهد استفاده از نفرات جوان در امر قضاوت دیدارهای کشتی هستیم. با این وجود ما از بابت داوری در دیدارهایمان متضرر شدیم.

وی افزود: بچه های ما خوب کار کردند و با وجودیکه چند مهره خود را در اختیار نداشتیم توانستیم رقابت نزدیکی با استقلال داشته باشیم اما در کشتی پایانی شکست خوردیم تا این دیدار به نفع استقلال تمام شود.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا نفرات جدیدی را به لیست این تیم برای حضور در مرحله نیمه نهایی اضافه می کند یا خیر، خاطرنشان کرد: بله قصد داریم چند کشتی گیر خوب را به ترکیب جوانمان اضافه کنیم و پر قدرت در مدحله نیمه نهایی حاضر شویم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top