امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 13269 |
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ | ارسال توسط : |
319 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت با توجه به دستورعمل‌های کرونا که ابلاغ شده است قاعدتا باید بازی این تیم برابر شهرخودرو لغو شود.

جواد محمدی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونای تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: آخرین آمارمان از تعداد مبتلایان تیم ۱۷ نفر از بازیکنان و یک نفر از کادر فنی است که در چند مرحله و در چند روز تست گرفته شده است. یک نفر از بازیکنانی که مثبت بوده هم منفی شده است. از طرفی سه نفر از بازیکنانمان هم که به این ویروس مبتلا شده‌اند در اردوی تیم ملی جوانان هستند و ما تمام این موارد را به صورت مکتوب به سازمان لیگ ارسال کرده ایم.

او ادامه داد: در سه روز گذشته لحظه به لحظه گزارش اتفاقات مربوط به ابتدای بازیکنان تیم‌مان را به سازمان لیگ مکاتبه کردیم. تمام مستندات، نتایج تست‌ها و فرم‌های خود اظهاری را ارسال کردیم و اکنون منتظریم تا اعلام کنند که بازی با شهرخودرو لغو خواهد شد یا خیر. وظیفه ما این است که اتفاقاتی را که به وقوع پیوسته گزارش کنیم و مستندات لازم را هم ارسال کنیم اما مرجع تصمیم گیری سازمان لیگ است و منتظر آن‌ها هستیم تا نتیجه به ما اعلام شود.

مدیرعامل ذوب‌آهن با بیان اینکه “با توجه به دستورعمل‌های کرونا که ابلاغ شده است قاعدتا باید بازی لغو شود،” گفت: اما با این تفاصیل، در جلسه شب گذشته به تعداد اندکی که از بازیکنان و کادرفنی باقی مانده‌اند گفتیم آمادگی داشته باشند. با وجود این‌که همه چیز را گزارش کردیم اما این مساله را هم رعایت کردیم که دیگر جای بهانه و گله‌ای وجود نداشته باشد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهرخودرو در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال قرار است امروز (یکشنبه) ساعت ۱۵ آغاز شود.

انتهای پیام  

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top