امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 13259 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ | ارسال توسط : |
611 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی از بکارگیری بالگردهای ایزوله‌ در هوانیروز ارتش برای انتقال بیماران کرونایی از مناطق سخت‌گذر به مراکز درمانی خبر داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعامل این یکان با سازمان اورژانس کشور گفت: با تلاش متخصصان این نیرو توانستیم بالگردهای ایزوله‌ای درست کنیم که در صورت نیاز، بیماران را از مناطق سخت‌گذر به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در شهرها منتقل کنیم.
وی افزود: البته این کار به درخواست اورژانس صورت خواهد گرفت و هدف آن جابجایی بیماران کرونایی در روستاها و مناطق سخت گذر با این بالگردهاست.
فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: این کار در استان‌هایی انجام می‌شود که پایگاه‌های هوانیروز ارتش در آن استانها مستقر است.
سرتیپ دوم قربانی اضافه کرد: علاوه بر این بالگردها، کارهای زمینی خوبی هم در شهرها درخصوص ضدعفونی خیابان‌ها و معابر انجام داده‌ایم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top