امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 13255 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
324 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

پس از آزادسازی سهام عدالت، بازار برخی کانال های فضای مجازی برای گرفتن اطلاعات مشمولین به بهانه مدیریت سهام آنها داغ شد؛ موضوعی که مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی نسبت به آن هشدار داده و تاکید کرده که اخبار مربوط به سهام عدالت از طریق همین شرکت پیگیری شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، برخی  از کانال ها در فضای مجازی با صدور پیام هایی اعلام می کنند که یا خریدار سهام عدالت مشمولان هستند یا وعده مدیریت سهام و ارائه سود را به فرد می دهند و از این طریق اطلاعات فردی یا شماره کارت سهامدار را اخذ و از این اطلاعات سوء استفاده می کنند.

در همین رابطه فرجی نیا، مدیر مبارزه با پولشویی شرکت سپرده گذاری مرکزی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اشاره به برخی پیام هایی که درمورد سهام عدالت در فضای مجازی رد و بدل می شود، اظهار کرد: این پیام ها یا با هدف عضو گیری یا برای اخذ اطلاعات افراد ارسال می شود و با هر هدفی که باشد مورد تایید شرکت سپرده گذاری مرکزی نیست. درواقع این اقدام غیرقانونی است و درصورت مشاهده توسط واحدهای حقوقی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: مشمولان سهام عدالت باید فقط در لینک معتبر سامانه سجام ثبت نام کنند یا برای فروش سهام خود، زمانی که دوباره امکان فروش فراهم شد، از طریق کارگزاری های معتبر و مورد تایید سازمان بورس اقدام کنند و تحت تاثیر چنین تبلیغاتی قرار نگیرند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top