امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 13243 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
1643 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

تهیه‌کننده فصل دوم از سریال «جلال» که این روزها در حال ساخت است، درباره تولید پروژه ها در شرایط کرونایی می‌گوید، «اگر در صورت توقف پروژه‌های تلویزیونی دستمزدها و هزینه‌ها پرداخت شود، می‌توان کار را برای مدتی تعطیل کرد، اما هیچکس این هزینه ها را تقبل نمی‌کند.»

علیرضا جلالی ـ تهیه‌کننده سریال «جلال» ـ در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد از این مجموعه تلویزیونی ساخته شده است و در حال حاضر گروه مشغول ضبط صحنه‌های جنگ هستند، درباره تعطیلی موقت ساخت سریال‌ها در شرایط اوج گیری بیماری کرونا، عنوان کرد: ما تجهیزاتی را فراهم می کنیم و فرآیندی برای تولید طی می‌شود، از طرفی دستمزدها و اجاره لوکیشن‌ها بالاست، اگر بخواهیم کار را متوقف کنیم، به پیش تولید و هزینه مجدد احتیاج داریم که این هزینه را هیچکس تقبل نمی‌کند؛ مگر اینکه به ما بگویند ما هزینه‌هایتان را می دهیم و شروع مجددتان هم اگر هزینه ای داشت ما پرداخت می‌کنیم، در این صورت می‌شود این کار را متوقف کرد اما این اتفاق نمی‌افتد و بچه‌ها مجبور هستند با رعایت پروتکل‌ها کار را پیش ببرند.

او افزود: از طرفی ما اگر کار را یک روز تعطیل کنیم به زمان پخش مورد نظر نمی‌رسیم به همین سبب بچه‌ها الان شبانه روز کار می‌کنند تا بتوانند به تعهدشان عمل بکنند.

جلالی با انتقاد از نادیده گرفتن تلاش هنرمندان در دوران کرونا برای تولید محصولات فرهنگی گفت: ما عباراتی مانند مدافعین سلامت و مدافعین حرم را به کار می بریم اما هیچکس به مدافعین فرهنگ فکر نکرده است. هیچکس  نگفته است کسانی که در این شرایطِ کرونا کار می‌کنند، مدافعین فرهنگ این مملکت هستند و هر روز دارند کرونا می‌گیرند و یکی پس از دیگری فوت می‌کنند.

این تهیه‌کننده تاکید کرد: کسی به موضوع مدافعان فرهنگ توجهی نمی‌کند. مسوولان هم می‌ترسند بیایند سر پروژه سر بزنند ببینند پروژه خوب کار می‌کند یا نه؛ می‌توان گفت این عزیزان مدافعان فرهنگ این سرزمین هستند. نمی‌گویم تهیه‌کنندها، اما باید از این عوامل قدردانی و تشکر شود. این‌ها مدافعین فرهنگ هستند نمی گذارند آنتن و سینما و تئاتر خالی بماند، اما هیچکس به این موضوع نمی‌پردازد.

به گفته تهیه کننده «جلال ۲»، این سریال به کارگردانی حسن نجفی و از تولیدات صداوسیما آذربایجان شرقی در دهه فجر به پخش می‌رسد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top