امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 13231 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ | ارسال توسط : |
290 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

استقلال در حالی در آستانه بازی برابر صنعت نفت آبادان قرار گرفته است که چند بازیکنان مهم و تاثیرگذار این تیم دچار مصدومیت هستند و این مساله کار را برای محمود فکری سخت کرده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود.

آبی‌پوشان پایتخت در این روزها، لحظات پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته‌اند و مشکلات مختلفی گریبان‌گیر آن‌ها شده است. یکی از این مشکلات، وجود مصدومان زیاد در جمع آبی‌پوشان پایتخت است. مصدومانی که حضور آن‌ها در میدان برای استقلال از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و باعث شده نتایج بازی‌های‌شان با حضور آن‌ها تغییر کند.

اولین و شاید مهم‌ترین بازیکنی که قادر به همراهی استقلال در بازی برابر صنعت نفت نخواهد بود شیخ دیاباته است. طبق اعلام پزشکان استقلال، این بازیکن حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود. طبق گفته کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه استقلال، حضور نداشتن دیاباته در بازی برابر پیکان بسیار چشم خورد و نبود این بازیکن در خط حمله شاید بازهم برای آبی‌پوشان دردسرساز شود.

استقلال یک بازیکن مهم دیگر را هم در خط هافبک از دست داده است. مسعود ریگی در جریان بازی برابر پیکان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد. این بازیکن روز گذشته در تمرینات استقلال حضور داشت و طبق اعلام پزشک تیم در این مدت به کارهای هوازی مشغول خواهد بود. مصدومیت ریگی حداقل دو هفته زمان می‌برد و غیبت او شاید خلاء یک هافبک دفاعی جنگنده را در بازی برابر صنعت نفت برای استقلال ایجاد کند.

هم‌چنین فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی از دیگر بازیکنان مصدوم استقلال هستند که هنوز نتوانسته‌اند آمادگی خود را برای بازگشت به میادین به دست بیاورند. طبق گفته پزشک استقلال، امروز (شنبه) قرار است از این دو بازیکن MRI گرفته شود و بعد آن مشخص خواهد شد که این بازیکنان چه زمانی قادر به همراهی تیم‌شان خواهند بود.

* چالش سخت فکری در مدیریت لشکر مصدومان
محمود فکری برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان و مدیریت خلاء‌های موجود این بار مشکلات منحصر به فردی را پست سر می‌گذارد. نیمکت استقلال از طرفی بازیکنان جوان و جدیدی را به چشم خود دیده است و از طرفی دیگر وجود مصدومان تیم باعث شده فرصتی برای این بازیکنان ایجاد شود.

مهدی مهدی‌پور یکی از این بازیکنان جدید است که هنوز فرصت چندانی برای نمایش کیفیت و مهارت خود به دست نیاورده است. مصدومیت فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی این فرصت را می‌تواند به مهدی‌پور بدهد که با حضور در ترکیب اصلی بتواند جایی در ترکیب تیم استقلال پیدا کند. 

فکری هم‌چنین نشان داده است از میدان دادن به جوانان هراسی ندارد و در بازی برابر پیکان سبحان خاقانی را به زمین فرستاد و هم‌چنین در بازی برابر ماشین‌سازی از متین کریم‌زاده استفاده کرد. با توجه افزایش مصدومان استقلال می‌توان در ترکیب استقلال، بازیکنان جوانی را دید که شاید بتوانند جواب اعتماد سرمربی‌ آبی‌پوشان را بدهند و خلاء موجود را برای محمود فکری برطرف کند.

با این وجود باید دید محمود فکری چه برنامه‌ای برای تیمش در آستانه بازی برابر صنعت نفت آبادان دارد و آیا مدیریت او در مواجهه با مشکل مصدومیت تیم کارساز خواهد بود یا قرار است اتفاقات دیگری برای آبی‌پوشان پایتخت رخ دهد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top