امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 13165 |
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
191 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

رئال مادرید پس از جدایی مهاجم پرتغالی شکست های زیادی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از آس، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ تنها یک ضربه برای هواداران سفیدپوشان نبود بلکه موجب افت این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شد. از زمانی که ستاره پرتغالی به ایتالیا رفته است تیم اسپانیایی نتوانسته از مرحله یک هشتم نهایی بالاتر برود. در این فصل هم ممکن است برای نخستین بار در تاریخ خود در مرحله گروهی حذف شود. در سه فصل آخر مادرید بیش از ۹ فصلی که رونالدو در این تیم حضور داشت شکست را  تجربه کرده است.

مادرید پس از سه قهرمانی پیاپی در این رقابت ها فراتر از مرحله یک هشتم نهایی نرفت. در زمان CR۷ مرحله گروهی به سادگی می گذشت اما اکنون برای مادرید به یک چالش تبدیل شده است. سفیدپوشان پس از جدایی ستاره شان پنج شکست را تجربه کردند اما در ۹ فصلی که رونالدو حضور داشت تنها سه بار در این مرحله مغلوب شدند.

تیم اسپانیایی دو بار در فصل جاری (۲۱-۲۰۲۲) شکست خورد که در دیدار رفت و برگشت مقابل شاختار این اتفاق رخ داد. یک فصل پیش برابر پاری‌سن ژرمن مغلوب شد و در فصل ۱۹-۲۰۱۸ دو بار از زسکا مسکو شکست خورد. در دوران رونالدو سفیدپوشان در شش فصل، مرحله گروهی را بدون شکست به پایان رساندند. در سه دوره دیگر در هر فصل تنها یک بار مغلوب شد. مادرید برابر تاتنهام در فصل ۱۸-۲۰۱۷ با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. در فصل ۱۳-۲۰۱۲ مقابل دورتموند بازی را ۲ بر یک واگذار کرد و در ۱۰-۲۰۰۹ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب میلان شد. 

انتهای پیام  

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top