امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 13127 |
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
502 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: امیدواریم از ابتدای سال ۱۴۰۰ بر اساس بودجه این سال پیش برویم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه هیئت دولت این هفته اظهار کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۰ زودتر از موعد تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. امروز صبح به نیابت از دولت لایحه بودجه ۱۴۰۰ را تقدیم مجلس شورای اسلامی کردم.

وی ادامه داد : این لایحه اعلام وصول شد و طبق قانون داخلی مجلس لایحه باید چاپ و دسترس نمایندگان محترم قرار بگیرد و به زودی به کمیسیون های تخصصی و تلفیق ارجاع می شود.

امیری گفت: ما امیدواریم با توجه به اینکه امسال لایحه بودجه سه روز قبل از موعد مقرر تقدیم مجلس شد ان شاءالله مجلس بتواند به نحوی به بودجه رسیدگی کند که این امکان برای دولت وجود داشته باشد تا هم آیین نامه های اجرایی را تنظیم کند و هم تا پیش از سال جدید آیین نامه های داخلی را ابلاغ کند.

وی تاکید کرد: لایحه بودجه مهم ترین سند مالی کشور است. خیلی امیدواریم دولت از اول سال ۱۴۰۰ احکام بودجه این سال را عملیاتی کند.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: قانون بودجه ویژگی های قابل توجه ای دارد از نظر اصلاح ساختار بودجه؛ این موضوع مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است. وابستگی بودجه به نفت از منظر هزینه های جاری کم شده است. در بحث نظام سلامت بودجه توجه ویژه ای به بخش کرونا و حوزه سلامت داشته است. اقتصاد مقاومتی در تهیه لایحه امسال بسیار پررنگ است. نسبت به واحدهای تولیدی حمایت هایی صورت گرفته است. بخش مربوط به آموزش هم مورد توجه بوده است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top