امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 13003 |
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
346 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

مجتبی ولی‌پور گفت: امیدوارم بعد از دو هفته تعطیلی که همه به سر کار برمی‌گردند استخرها هم بازگشایی شود تا ورزشکارانی که تمرین می‌کنند بتوانند از آب استفاده کنند. بعد هم می‌خواهم ورزشکاران را از نظر مالی حمایت کنند. ما در حال حاضر هیچ دریافتی نداریم.

شیرجه رو تیم ملی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در خصوص شرایط تمرینی خود اظهار کرد: در شهرستان تبریز تمرین می کنم و ۹ ماه است که تنها کار بدنسازی و انعطاف بدنی را در خشکی انجام می‌دهم. اکنون دیگر کاملا تمرینات بیرون از آب را انجام داده‌ام و بدنم نسبتا آماده شده است و در کل وضعیت خوبی دارم. من در این مدت شیوع کرونا هیچ تمرین آبی نداشتم.

وی در ادامه در خصوص بازگشایی استخرها در شهرستان و یا امکان حضورش در تهران برای انجام تمرینات آبی گفت: قرار است در هر استان یک استخر برای قهرمانانی که می‌خواهند در المپیک کسب سهمیه کنند بازگشایی شود تا بتوانند در شهرستان‌های خود تمرین کنند. در تهران نمی‌دانم شرایط چطور است اما رفت و آمد به تهران برای من سخت است، من در آنجا جای خواب و اسکان ندارم. رفت و آمد برای من خطرناک است، به همین دلیل مراعات می کنم تا وضعیتم مناسب باشد.

شیرجه رو تیم ملی در ادامه در خصوص شکستن طلسم کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: همیشه نباید گفت که ما نمی‌توانیم، ۱۰۰ درصد کسی که تلاش می‌کند می تواند نتیجه آن را هم بگیرد. من نزدیک دو سال است که برای المپیک تلاش می کنم. از بهمن هم که تمرینات آبی به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده تمرینات بدنسازی را به جد پیگیری کردم و هر روز تمرین داشتم. تمام تلاشم را می‌کنم که سهمیه را بگیرم. هر کسی برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند.

ولی‌پور گفت:  با کسب سهمیه المپیک جهش خوبی در ایران در این رشته رخ خواهد داد. ما تلاش کردیم و تعدادی مدال خوش رنگ برای ایران کسب کردیم اما کسب سهمیه دشواری‌های خودش را دارد. در مسابقات شیرجه باید جلوی داور دیده شوی. در کل بستگی به خود ورزشکار دارد اگر با دل و جان تمرین کند قطعا منجر به کسب سهمیه المپیک خواهد شد.

وی در خصوص زمان مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: اصولا اگر مسابقاتی بخواهد انجام شود همان اوایل اردیبهش خواهد بود. هنوز هیچ اعلامی نکرده اند اما خوب احتمالا همانند مسابقات امسال که اردیبهشت بود و لغو شد در همان زمان مسابقات برگزار شود.

شیرجه رو تیم ملی در خصوص تعطیلی ۹ ماهه تمرینات در آب گفت: ۷۰ درصد تمرینات و حرکات در رشته شیرجه در خشکی است. این نیست که همه تمرینات را باید در استخر انجام دهیم. تکنیک ها و کارهایی که بایستی در خشکی انجام داد در آب نمی‌شود. رشته ما نیاز به تمرین در خشکی نیاز دارد. اگر روزی ۸ ساعت تمرین داشته باشیم ۶ ساعت آن را در خشکی انجام می‌دهیم و تنها ۲ ساعت تمرینات در استخر است. به همین دلیل همین که دو سه جلسه در آب تمرین کنم بدنم به حالت قبل برخواهد گشت.

ولی‌پور در ادامه در خصوص درخواستش از مسئولان گفت: امیدوارم بعد از دو هفته  تعطیلی که همه به سر کار برمی‌گردند استخرها هم بازگشایی شود تا ورزشکارانی که تمرین می‌کنند بتوانند از آب استفاده کنند. بعد هم می‌خواهم ورزشکاران را از نظر مالی حمایت کنند. ما در حال حاضر هیچ دریافتی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آخرین دریافتی شما از فدراسیون چه زمانی بوده است گفت: نمی دانم واقعا به یاد نمی‌آورم. قبلا زمان مسابقات دریافتی‌هایی داشتیم اما در حال حاضر هیچ دریافتی نداریم. ورزشکار که تنها خودش نمی تواند خود را حمایت کند یک مبلغ ناقابلی هم آن‌ها کمک کنند. ما هیچ وقت نگاهی به این مبالغ نداشتیم اما در حال حاضر با شیوع کرونا، مربیگری هم نمی توانیم داشته باشیم و درآمدی نداریم به همین دلیل نیاز به حمایت داریم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top