امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 12991 |
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۶:۲۷ | ارسال توسط : |
479 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «مقابله به مثل کردن و گرفتن حق شهید فخری‌زاده از عاملان جنایت ترور باعث شادی روح آن شهید عزیز می‌شود»، تاکید کرد: باید همه‌ی عاملان این جنایت اعم از عوامل داخلی و همچنین صهیونیسم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار به عنوان طراحان عملیات ترور و عاملان اصلی این اقدام زشت مجازات شوند؛ آنها باید بدانند که ما نسبت به این مسائل بی تفاوت نیستیم.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که روز جمعه طی یک عملیات تروریستی به شهادت رسید، اظهار کرد: شهید فخری‌زاده انسانی خود ساخته با سطح علمی بالا و انسانی متفکر بود و همین امر نیز باعث  شد که دشمنان جمهوری اسلامی ایران بویژه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل نتوانستند این انسان بزرگ را تحمل کنند.

وی با اشاره به طرح مطالباتی از سوی اقشار مختلف جامعه در خصوص انتقام گرفتم از عاملان ترور و به شهادت رسیدن شهید فخری‌زاده تصریح کرد: دست اندر کاران و مسئولان نظام قطعاً باید بر اساس خواسته مردم تصمیمی در این زمینه بگیرند و در عمل به فرمایش رهبری، به جد پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن را در دستو کار خود قرار دهند و آنها را به حد نهایی تنبیه کنند.

این نماینده پیشین مجلس با تاکید بر اینکه انتقام خون شهید فخری‌زاده باید در حد شأن آن شهید بزرگوار باشد، خاطر نشان کرد: باید همه‌ی عاملان این جنایت اعم از عوامل داخلی و همچنین صهیونیسم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار به عنوان طراحان عملیات ترور و عاملان اصلی این اقدام زشت مجازات شوند؛ آنها باید بدانند که ما نسبت به این مسائل بی تفاوت نیستیم.

سردار کوثری با بیان اینکه «مقابله به مثل کردن و گرفتن حق شهید فخری‌زاده از عاملان جنایت ترور باعث شادی روح آن شهید عزیز می‌شود»، تصریح کرد: گرچه  شهید فخری‌زاده به درجه اعلای شهادت رسید اما ما بازماندگان باید طوری تصمیم بگیریم و عملیات انتقام را به نحوی طراحی کنیم که در زمان و مکانی خاص به گونه‌ای عمل شود که رضایت مردم جلب شود؛ خواسته‌ی مردم و رهبری همین است و انشالله مسئولان در نشست‌هایی که دارند هرچه سریعتر تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top