امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 12895 |
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
283 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

همزمان با اجرای طرح محدودیت های کرونایی در شهرها با وضعیت قرمز از اول آذر ماه، برخی از گالری ها نیز بنا بر تصمیم شخصی به تعطیلی رضایت دادند و تعداد زیادی هم با هماهنگی قبلی همچنان امکان بازدید حضوری را فراهم کرده اند.

تماس خبرنگار انعکاس روز و به نقل از ایسنا با برخی از گالری‌های تهران، نشان می‌دهد که رویه یکسانی برای برگزاری نمایشگاه‌های هنری وجود ندارد. برخی از گالری‌ها بنا به تصمیم شخصی فعلا تعطیل شده‌ و برخی کلیه فعالیتشان را فقط محدود به دنیای مجازی کرده‌اند و اغلب با تعیین وقت قبلی امکان بازدید حضوری را فراهم کرده اند. 

از جمله گالری هایی که به طور کلی در فضای مجازی فعالیت می کنند و امکان بازدید حضوری ندارد می توان به گالری «گلستان» اشاره کرد و گالری «ساربان» هم از جمله گالری هایی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا تا پایان سال ۹۹ اعلام تعطیلی کرده است. 

در این میان گالری هایی همانند «سیحون»، «اثر»، «شیرین»، «این جا»، «دلگشا» و … با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، فعلا به صورت کلی تعطیل شده اند. 

اما از سوی دیگر بسیاری دیگر از گالری ها امکان بازدید حضوری را منوط به تعیین وقتی قبلی کرده اند تا از این طریق تعداد افراد حاضر در نمایشگاه را به حداقل میزان ممکن برسانند.

بر این اساس گالری «اُ» که این روزها میزبان نمایشگاه انفرادی طراحی، کلاژ با عنوان «تماس در دوردست» به گردآوری مریم مجد است از ساعت ۱۲ تا ۲۰ با تعیین وقت قبلی امکان بازدید حضوری را فراهم کرده است. 

گالری «آرتیبیشن» نیز که چیدمانی گروهی از آثار هنرمندان مختلف را فراهم کرده است، با هماهنگی قبلی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ امکان بازدید حضوری دارد. 

گالری «گلستان» نیز از روز جمعه (۷ آذرماه) میزبان نمایشگاه آنلاین ۱۲۰ اثر از آرمان یعقوب‌پور، هنرمند نقاش در اندازه‌ها و قیمت‌های یکسان، می شود.

نمایشگاه خوشنویسی «نقش و عشق» با نمایش ۲۵ اثر از سیدرضا صفوی  به صورت آنلاین در «فرهنگسرای سرو» برگزار می شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای سرو به نشانی @farhangsara_sarv مراجعه کنند. 

انتهای پیام 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top