امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 12743 |
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
433 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی گروه های جهادی بسیج با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی مسوول بسیج سازندگی و ۴۰۰ نفر از جهادگران بسیجی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سردار سلیمانی در آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی گروه جهادی بسیج که ۵ هزار گروه جهادی در آن شرکت کرده اند گفت: شجره طیبه بسیج بعد از ۴۱ سال در قلب مردم جا دارد و هدف از برگزاری این جلسه گسترش چتر برکت فعالیت های جهادی بسیج است.

وی افزود: گروه های جهادی بسیج گروه های راهبردی برای جمهوری اسلامی است و تمام تلاش گروه های جهادی تحقق اهداف رهبری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تقویت و گسترش گروه‌های جهادی اولویت سازمان بسیج مستضعفین است و تمام تلاشمان این است که تدابیر رهبر معظم انقلاب در راه بارور شدن شجره طیبه بسیج بکار گرفته شود.

سردار سلیمانی در پایان افزود: در بیانیه گام دوم رهبری چهار راهبرد محوریت جوانان، امید به آینده، جهش در پیشرفت و مدیریت جهادی را عامل تحقق دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی مطرح می کنند و بسیج به عنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی وظیفه سازماندهی مردم برای نقش آفرینی آنها را بر عهده دارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top