امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 12651 |
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
268 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

مربی صنعت نفت آبادان می‌گوید بازی سختی در انتظار تیم پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا،  امیرحسین پیروانی مربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ عیار تیم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر هنوز مشخص نیست و باید زمان بگذرد. ما چند ساعت قبل از بازی هفته اول منتظر بودیم تا پنجره نقل و انتقالات ما باز شود اما این اتفاق رخ نداد و ما از جوانان خود در هفته اول استفاده کردیم. در این هفته پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شده و این مساله جای تشکر دارد. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که در هفته اول به کمک ما آمدند و باعث شد پیروز میدان باشیم. ما به خاطر تشکر از جوانان خود، تیم را به تهران آوردیم و قطعا این نفرات حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

او ادامه داد: ما نسبت به تیم پارسال ۱۲ بازیکن از دست دادیم و نیاز به زمان داریم تا بتوانیم هماهنگی‌های لازم را به دست بیاوریم. جوانان تیم ما دست پرورده آکادمی فوتبال آبادان بوده‌اند  و در بازی پیش رو با تمام نفرات خود حاضر می‌شویم و بازیکنان ما با تمام وجود تلاش می‌کنند. این بازی برای دو تیم به خصوص برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مربی صنعت نفت آبادان درباره بازیکنان جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی کادر فنی‌اش را تغییر نداد، بازیکنان مد نظر خود را جذب کردند و عوض شدن بازیکنان تغییری در روند این تیم ایجاد نمی‌کند و این تیم می‌تواند عملکرد خوب خود را داشته باشد.

پیروانی درباره عملکرد طالب ریکانی در تیم صنعت نفت آبادان گفت: من چند ماهی می‌شود که با صنعت نفت دارم کار می‌کنم.  طالب ریکانی در تیم صنعت نفت فراتر از یک بازیکن است. او ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد می‌کند و یک کاپیتان تمام عیار است و جا دارد از طرف باشگاه و کادر فنی از او تشکر ویژه‌ای کنیم. تیم ملی ما بازیکن چپ پا تکنیکی کم دارد و امیدوارم تیم ملی نگاه ویژه‌ای روی امثال این بازیکن داشته باشند. ریکانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شده بود شنیده بودیم که بعضی از تیم‌ها با بازیکنانی که با آن‌ها قرارداد بسته بودیم مذاکره کرده بودند، اما آن‌ها در تیم ماندند و گفتند اگر پنجره باز هم نشود ما ۶ ماه در تیم تمرین می‌کنیم و این نشان‌دهنده جوانمردی بازیکنان است. امیدوارم بتوانم با رفتن این بیماری بتوانیم بازی‌ها را با حضور تماشاگران برگزار کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top