امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 12615 |
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
272 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

با وجود اعلام ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش مبنی بر این که مجوز برگزاری رویدادهای ورزشی شامل لیگ‌ها، مسابقات و اردوها کماکان به قوت خود باقی است، اما سخنگوی وزارت بهداشت از پیشنهاد تعطیلی لیگ‌های ورزشی به ستاد ملی کرونا خبر داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، روز گذشته (چهارشنبه) در بیستمین اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام شد با توجه به مصوبات قبلی این ستاد که با هماهنگی کامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت پذیرفته و دریافت دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای که در همین راستا برای بازگشایی رشته‌های مختلف ورزشی تعیین شده‌ است به اطلاع می‌رساند مجوز برگزاری رویدادهای ورزشی شامل لیگ‌ها، مسابقات و اردوها خصوصا برای رشته‌های المپیکی کماکان به قوت خود باقی است و بالطبع هرگونه تصمیمات خارج از مصوبات این ستاد مجاز نیست و بدیهی است چنان چه فدراسیون‌های ورزشی تصمیمی مبنی بر برگزار نکردن رویدادهای ورزشی دارند، می‌توانند با پذیرش مسوولیت نسبت به این امر اقدام کنند.

این در حالی بود که سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعاتی پیش از آن، درباره وضعیت برگزاری لیگ‌های ورزشی با بیان این که در شرایط فعلی باید همه منافذ انتقال بیماری را با هم ببندیم، اعلام کرد که پیشنهاد تعطیلی لیگ‌های ورزشی از سوی قرارگاه کرونا به ستاد ملی انجام شده که ستاد ملی باید در این زمینه تصمیم‌گیری کند و اگر این پیشنهاد تایید شود، از شنبه لیگ‌های ورزشی تعطیل خواهند بود.

حال باید منتظر ماند و دید ستاد ملی مقابله با کرونا در برنامه جامع تعطیلی دو هفته‌ای سراسری در کشور، چه تصمیمی درباره برگزاری لیگ‌ها و مسابقات ورزشی اتخاذ می‌کند و در این رابطه تصمیم بر ادامه برگزاری یا لغو ١۴ روزه است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top