امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 12539 |
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
281 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

رییس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان گفت: سال گذشته به دنبال احیای دوچرخه سواری ناشنوایان بودیم که کرونا سبب شد تا دوباره فعالیت این رشته متوقف شود.

فرهاد عصفوری در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته به دنبال آن بودیم تا دوباره دوچرخه سواری ناشنوایان را که فعالیت آن چند سال متوقف شده بود، احیا کنیم که متاسفانه کرونا همه چیز را خراب کرد و نتوانستیم طبق برنامه پیش برویم.

وی گفت: برای این که تیم ملی دوچرخه سواری ناشنوایان را زودتر تشکیل دهیم، امسال براساس فراخوانی که به استانها دادیم، به دنبال شناسایی نیروهای مستعد  هستیم تا با برگزاری رقابتهای انتخابی، نفرات برتر را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنیم.

عصفوری اضافه کرد: دوچرخه سواران ناشنوا ۵ سال پیش در بازیهای آسیایی حضور داشتند که متاسفانه فعالیت این رشته بدون هیچ دلیلی متوقف شد که خوشبختانه با حضور تیشه گران به عنوان رییس فدراسیون دوباره سعی داشتیم این رشته را احیا کنیم که به خاطر کرونا تمام برنامه متوقف شد. امیدوارم در آینده شرایط به گونه ای باشد که دوباره بتوانیم این رشته را در سطح آسیا مطرح کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا امکان حضور این رشته در المپیک ناشنوایان وجود دارد یا خیر، افزود: زمانی می توانیم در المپیک شرکت کنیم که تیم ملی خود را تشکیل داده و در چند مرحله اردو شرکت کنیم تا ببینیم بازیکنان توانایی شرکت در رویدادهای مهم را دارند یا خیر؟

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top