امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 12369 |
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ | ارسال توسط : |
615 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در واکنش به موضع ضد ایرانی اخیر پادشاه عربستان و اتهام به دخالت در امور منطقه گفت: پادشاه ⁧‫عربستان‬⁩ متجاوز به یمن که در کنار تروریسم آمریکایی داعش در عراق، سوریه، لبنان و یمن بوده است، حق اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد. 

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حسین امیر عبداللهیان در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: «پادشاه ⁧‫عربستان‬⁩ متجاوز به یمن که در کنار تروریسم آمریکایی داعش در عراق، سوریه، لبنان و یمن بوده است، حق اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد. ریاض بهتر است خوش خدمتی به رژیم اسرائیل را متوقف و به همسایگان احترام بگذارد. ⁧‫ایران‬⁩ همواره حامی اصلی صلح و امنیت همسایگان و منطقه است.‫»‬

‫به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، ‬«سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان سعودی چهارشنبه شب در نشست هفتگی هیئت دولت این کشور بار دیگر با اتخاذ مواضع ضد ایرانی، تهران را به دخالت در امور منطقه و حمایت از تروریسم متهم کرد. سلمان همچنین به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت که بحران این کشور باید از راه مسالمت آمیز طبق قطعنامه ۲۲۴۵ و براساس بیانیه ژنو-۱ حل شود.

‫انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top