امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 12304 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
254 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

مجمع عمومی فدراسیون اتومبیلرانی با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از فدراسیون اتومبیلرانی، مجمع عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز با حضور مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، شهزاد کیانی سرپرست فدراسیون، علی خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع، پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک، مهدی مبینی بازرس فدراسیون ودیگر اعضای مجمع همچنین روسای هیئت‌های استان‌ها به صورت وبینار در سالن استاد فارسی برگزار شد.

در این مجمع گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۹۸ توسط شهرزاد کیانی دبیر فدراسیون ارائه شد و مورد موافقت اعضای مجمع قرار گرفت.  

سپس گزارش سال ۹۸ موسسه حسابرسی و گزارش مالی فدراسیون ارائه گردید که با مخالفت و سوالات روسای هیئت ها همراه شد و در نهایت مورد تصویب مجمع قرار نگرفت و به جلسات بعدی موکول شد.  

پس از این، گزارش بازرس فدراسیون قرائت و مورد تصویب مجمع قرار گرفت. همچنین برنامه های سال ۹۹ به دلیل شرایط شیوع کرونا با توجه به ادامه روند شرایط کشور به هیات رئیسه تفویض اختیار شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top