امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 12228 |
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ | ارسال توسط : |
247 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

کمیته برگزاری مسابقات بین المللی تیراندازی قزاقستان پاداش ۱۵۰۰ یورویی برای جواد فروغی قهرمان تپانچه و پاداش ۱۰۰۰ یورویی برای وحید گل خندان نایب قهرمان این ماده تعیین کرده است.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، کمیته برگزارکننده مسابقات تیراندازی بین المللی قزاقستان اعلام کرد برای قهرمان و نایب قهرمان رقابتهای آنلاین تیراندازی پاداش ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ یورویی در نظر گرفته است.

جواد فروغی و وحید گل خندان دو تیرانداز ایرانی در رشته تپانچه بادی با کسب بالاترین امتیاز جایگاه های اول و دوم این رقابت ها را کسب کردند و در نتیجه این پاداش به آنها تعلق می گیرد. فدراسیون تیراندازی ایران اعلام کرد که این پاداش در اولین فرصت به آنها پرداخت خواهد شد.
این رقابتها با حضور ۱۴ کشور جهان ۳۰ مهرماه به میزبانی نمادین قزاقستان برگزار شد. بعد از فروغی و گلخندان نماینده کشور بلاروس با امتیاز ۵۷۹ در جایگاه سوم قرار گرفته و سجاد پورحسینی با امتیاز ۵۷۷ چهارم شده بودند. امیر جوهری در جایگاه mqs قرار داشت.
در بخش بانوان رشته تپانچه بادی نیز، هانیه رستمیان که بسیار خوب عمل کرده بود به دلیل اشکال فنی در اسحله اش با امتیاز ۵۵۸ به عنوان نفر یازدهم به کار خود پایان داد.
در این مسابقات تیم ملی تفنگ حضور نداشت.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top