امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 12072 |
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
268 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید بر اساس هدف‌گذاری‌های این باشگاه تغییر کادر فنی صورت گرفت و مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال این باشگاه شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان در نشست معارفه مهدی تارتار به عنوان سرمربی این باشگاه گفت: بعد از مشورت با اساتید فن و شناخت وضعیت، کارمان را برای تحقق اهداف بزرگی که در حوزه فوتبال از هیات مدیره مرهون شده، با حضور آقای تارتار آغاز می‌کنیم. مشخصات مهدی تارتار بر هیچ کس پوشیده نیست. آقای تارتار با مدرک پرولایسنس، سال‌هاست در سطح اول فوتبال کشور کار می‌کند. به او به خاطر استمرار در این موقعیت تبریک می‌گویم. این اتفاق نیازمند توانایی‌های بالقوه و بالفعل است.

وی ادامه داد: خوشحالیم که براساس ارزیابی در کمیته فنی با حضور آقای مدیرروستا، علی الله کرم، سیامک رحیم‌پور و بنده و نمایندگان محترم هیات مدیره، به سمتی رفتیم که از زمان نقطه قطع همکاری با سرمربی قبلی، براساس هدف‌گذاری مدیریت ارشد گروه به آقای تارتار رسیدیم. ماموریت مذاکره با ایشان بر عهده من بود. با افتخار در خدمت آقای تارتار هستیم. مهم‌ترین نکته برای ما آینده است. باید به شایسته‌ترین شکل ممکن به پایان فصل برسیم. به شرایط فوتبال واقف هستیم و سعی می‌کنیم منتقدان خودمان را همراه کنیم.

مدیرعامل پیکان با اشاره به شروع فعالیت این تیم برای حضور در لیگ برتر از چهارم مهر ماه گفت: بیش از هشت بازی دوستانه انجام دادیم. بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند. می‌توانیم اذعان کنیم که ما جزو بااستعدادترین تیم‌های فصل هستیم و با توجه به هنر آقای تارتار و استفاده از مربیان جوان و حضورشان در شرایط سخت، امیدواریم به اهداف از پیش تعیین شده گروه برای حضور تیم فوتبال در لیگ برتر برسیم. تمام تلاش‌مان این است که مانند والیبال در فوتبال هم برندسازی کنیم. شهریار مغانلو اولین لژیونر تاریخ باشگاه پیکان بود. همچنان پتانسیل‌های زیادی در این تیم هستند.

همچنین اینانلو، رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان نیز گفت: بر اساس هدف‌گذاری باشگاه، تغییراتی در شرایط فنی تیم فوتبال پیکان رخ داد و نهایتا قرار شد در خدمت آقای تارتار باشیم و سکان هدایت این تیم را به ایشان واگذار کنیم.

ادامه دارد…

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top