امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 9 شوال 1445 | 2024-04-17
کد خبر: 11984 |
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
250 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

این روزها در باشگاه استقلال حرف‌های ضد و نقیضی شنیده می‌شود که باعث شده هواداران این تیم در شنیدن اخبار موثق باشگاه دچار سردرگمی شوند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، باشگاه استقلال در این مدت روزهای بسیار ملتهبی را تجربه کرده است. اتفاقات مثبت و منفی‌ در این مدت برای آبی‌ها رخ داده است که باعث شده آینده این تیم تحت تاثیر این مسائل قرار بگیرد.

در جریان کش و قوس‌های آبی‌پوشان پایتخت، بازهم شاهد اتفاقات و اخباری هستیم که در باشگاه اظهارات ضد و نقیضی درباره آن شنیده می‌شود و این مساله باعث شده این سوال در ذهن ایجاد شود که چه کسی در باشگاه استقلال دروغ می‌گوید؟

*ماجرای سفر «نابهنگام»

در آخرین این اظهارات، مساله بسیار جنجالی سفر کادر مدیریت به ایتالیا در دوران احمد سعادتمند بوده است. هیات مدیره در نامه برکناری سعادتمند اینطور اعلام کرده است سفر مدیرعامل وقت استقلال نابهنگام و بی‌نتیجه بوده است و این در حالی است که سعادتمند در واکنش به این مساله با انتشار مطلبی در فضای مجازی به این مساله واکنش نشان داد و ادعا کرد که این سفر با نظارت و تایید کامل هیات مدیره صورت گرفته است.

اظهارات سعادتمند، واکنش اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال را به همراه داشت و او در گفت‌وگویی تلویزیونی خاطرنشان کرد:‌ جلسه هیات مدیره بر این اصول بود که ما برای اینکه پرداخت‌های شفر و استراماچونی را انجام بدهیم، قبل از اینکه اتفاقی بیفتد، باید رایزنی را انجام دهیم. خود من در آن جلسه یکی از مخالفان این سفر بودم اما با این وجود قرار بر این شد که این سفر فقط برای مذاکره با پرداختی‌های آقای استراماچونی صورت بگیرد اما زمانی خوبی برای این سفر نبود چون ما داربی جام حذفی را در پیش داشتیم اما گفته بودند که ویزای این سفر گرفته شده است و کاری نمی‌توان انجام داد. وقتی یک مدیرعامل یک مصوبه‌ای را می‌آورد، یعنی تصمیمش گرفته شده است. بحث اول این بود که رفتن سعادتمند به ایتالیا نباید قبل از مسابقات رخ دهد و زمانی که ایشان تشریف بردند، من در مجلس بودم و این چالش باعث شد که در پایان جام حذفی را از ما بگیرند.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده بود که خلیل‌زاده در آن زمان که سعادتمند از ایتالیا برگشته بود، نظر مثبتی به این سفر داشت و گفت: نتایج بدی به دست نیامده است. این مذاکرات فقط پیرامون بدهی‌های او بوده است و اصلا درباره سرمربی‌گری او صحبتی نشده است. آقای سعادتمند با دست پر از ایتالیا برگشته است.

*رفت و برگشت‌های خیالی دکتر نوروزی

دکتر نوروزی و کادر پزشکی‌اش از زمان شروع به کار محمود فکری در استقلال حضور نداشتند و به خاطر اتفاقاتی که در فرودگاه قطر توسط بازیکنان استقلال رخ داده بود. حاضر به بازگشت در جمع آبی‌پوشان پایتخت نبودند. در ابتدا دکتر نورورزی و ستوده از جمع آبی‌ها جدا شدند و در ادامه کادر باسابقه استقلال به طور کلی جدایی خود را از استقلال اعلام کرد. با جدایی کامل کادر پزشکی استقلال، این باشگاه کادر جدید را معرفی کرد و  پیش از شروع تمرین روز شنبه تیم فوتبال استقلال، محمود فکری سرمربی استقلال ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله دکتر نوروزی، دکتر کاوه ستوده، دکتر مهرشاد رهبر و سایر اعضای تیم پزشکی استقلال در سال‌ها گذشته، دکتر مهدی سیاه‌پوش را به عنوان پزشک جدید تیم استقلال، دکتر محمد پوراعتضاد و دکتر محمدرضا دیانی، فیزیوتراپیست‌های جدید استقلال را به بازیکنان معرفی کرد.

با وجود این معرفی، بازهم اخباری در خصوص بازگشت دکتر نوروزی و کادر پزشکی‌اش اخبار مختلفی پخش می‌شد که دکتر نوروزی بارها این مساله را تکذیب کرد و مدعی بود چطور می‌شود کادر پزشکی جدید در تیم حضور پیدا کند و درباره بازگشت ما صحبت شود. اوج این اتفاقات را می‌توان به اظهارات روز دوشنبه خلیل‌زاده نسبت داد که او در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام  کرد دکتر نوروزی و کادر پزشکی‌اش به استقلال بازگشتند و این مساله بازهم توسط دکتر نوروزی تکذیب شد.

اتفاق جالبی که در همان روز رخ داد، صحبت‌های احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال در این رابطه بود. او اظهار داشت که دکتر نوروزی تمایلی به بازگشت به استقلال نداشت و خاطرنشان کرد: ما یک اختلافی در خصوص نحوه ابلاغ حکم سه تن از بازیکنان داشتیم. ما حکم را صادر کردیم و بازیکنان در این رابطه اعتراض داشتند که با اعتراض آن‌ها پرونده به استیناف رفت. کادر پزشکی اصرار داشت که این مساله رسانه‌ای شود اما من این را حرفه‌ای نمی‌دانستم. من مفصل با آقای نوروزی سه شب پیش صحبت کردم و رسما از طرف بازیکنان از ایشان عذرخواهی کردم اما ایشان اصرار داشت که من امسال نباشم. کادر فنی تلاش داشت که جلسه‌ای میان کادر پزشکی و آن سه بازیکن برگزار کنند اما کادر پزشکی در تمرینات حضور نداشت.

*باید به  چه کسی اعتماد کرد؟

استقلال این روزها بی‌اعتمادی را به هوادارانش تزریق می‌کند. مساله‌ای که می‌تواند نام و نشان باشگاه استقلال خدشه‌دار کند. تناقض‌گویی مدیران استقلال در این روزها، کم‌سابقه بوده است و در حالی که باشگاه برای خود سخنگو انتخاب کرده است، بازهم هواداران استقلال شاهد اظهارات ضد و نقیض از مسئولان باشگاه استقلال هستند. باید دید با وجود این جریان‌های موجود در باشگاه، آینده این باشگاه با سابقه به چه وضعیتی می‌رسد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top