امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 11920 |
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
530 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم ملی کمانداران پارالمپیکی از برگزاری اردو در کیش خبر داد و گفت: اولین اردوی کمانداران پارالمپیکی با همکاری فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک از اواسط آبان در کیش برگزار خواهد شد.

مجید کهتری در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اظهار کرد: قرار بود اردوی کمانداران پارالمپیکی در باشگاه فرهنگی ورزشی الیاف تهران برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا زمان برگزاری اردو به تعویق افتاد که البته با همکاری فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک قرار است این اردو از اواسط آبان در جزیره کیش برگزار شود.

وی درباره تعداد اردوهای پیش بینی شده برای آماده سازی کمانداران پارالمپیکی گفت: قرار است تا زمان اعزام تیم به توکیو هر ماه یک اردوی ۱۵ روزه داشته باشیم که البته برگزاری این اردوها بستگی به وضعیت بیماری کرونا در کشور دارد.

وی همچنین با اشاره به مشخص شدن جایگزین مرحوم شیرمحمدی در بازی‌های پارالمپیک توکیو، خاطرنشان کرد: بر اساس رکوردگیری که بین ۳ کماندار کامپوند توسط فدراسیون تیروکمان و با نظارت داور بین المللی انجام شد، فرزانه عسگری در کامپوند زنان توانست بالاترین رکورد را به ثبت برساند و جایگزین شیرمحمدی در توکیو شود.

کهتری اضافه کرد: با حضور فرزانه عسکری در کامپوند زنان شانس کسب دو مدال ما در بخش انفرادی و میکس در پارالمپیک افزایش پیدا کرد که امیدوارم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شانس زیادی برای کسب مدال در ریکرو زنان و مردان توسط زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در کامپوند مردان سینا منشازاده و در w۱ توسط محمدرضا زندی در پارالمپیک داریم و امیدواریم در توکیو به نتایج بهتری نسبت به ریو دست پیدا کتیم.

کهتری در پایان در خصوص وضعیت زهرا نعمتی برای حضور در اردوهای تیم ملی اظهار کرد: با توافق صورت گرفته بین فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک، قرار است نعمتی تا مسابقات کسب سهمیه المپیک خردادماه در پاریس همراه تیم ملی تیروکمان باشد و سپس بعد از این مسابقات وضعیت وی برای حضور در اردوی تیم ملی تیروکمان یا پارتیروکمان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top