امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 11816 |
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ | ارسال توسط : |
542 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: جمهوی اسلامی ایران با طرح ابتکاری خود تلاش دارد با همکاری منطقه‌ای به اختلافات باکو و ایروان پایان دهد که البته کار سختی برای‌ پیشبرد این هدف در پیش رو داریم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سید عباس عراقچی -معاون سیاسی وزارت امور خارجه- به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران، به منظور پیشبرد ابتکار ایران برای حل مناقشه قره باغ و رایزنی با مقام متولی روسی در این مورد بامداد پنجشنبه وارد مسکو شد.

وی در بدو ورود به مسکو گفت: گروه مینسک امنیت و همکاری اروپا  در طول ۳۰ سال گذشته‌  نتوانستند  کاری برای حل اختلافات جمهوری آذربایجان و ارمنستان کنند و  جمهوی اسلامی ایران  با طرح  ابتکاری خود تلاش دارد با همکاری منطقه ای به اختلافات  باکو و ایروان پایان دهد که البته کار سختی برای‌ این هدف در پیش رو داریم.

بر اساس این گزارش سفر منطقه‌ ای سیدعباس عراقچی – معاون سیاسی وزارت امور خارجه – برای پیشبرد ابتکار ایران برای حل مسالمت آمیز مناقشه قره باغ از باکو شروع شد و او بعد از رایزنی با مقامات روسیه به  ایروان و آنکار سفر  خواهد کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top