امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 11746 |
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹ | ارسال توسط : |
346 بازدید
۰
| 5
ارسال به دوستان
پ

مراسم روز ۱۳ آبان امسال با سه تاکید خاص رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در کوتاه ترین زمان روز سه شنبه ۱۳ آبان، به طور مشترک با جشن میلاد پیامبر (ص) برگزار می‌شود. 

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست مطبوعاتی هفته وحدت و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان اهتزار پرچم مبارزه با استکبار به عنوان مبارزه با استبداد بود. انقلاب دوم بعد از انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت های شدید کرونایی و سیر صعودی این ویروس در هیچ کجای کشور  راهپیمایی نخواهیم داشت و تجمعات متراکم سال‌های قبل را هم نخواهیم داشت. در شهرهای بحرانی هم از هرگونه مراسمی مستثنی خواهد بود. از این رو به اقتضای شرایط کنونی در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا عمل می کنیم و تصمیم جزیره ای اتخاذ نخواهد شد.

لطفی ادامه داد: با این ملاحظات بنا است با حذف راهپیمایی امسال به شیوه های گذشته با سه تاکید خاص رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در کوتاه ترین زمان روز سه شنبه ۱۳ آبان، مراسم مشترک جشن میلاد پیامبر و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی منهای ۴۳ شهری که حالت بحرانی در آن ها اعلام شده است، به ویژه در مراکز استانها برگزار شود. 

وی گفت: پیش بینی ما این است مراسم روز ۱۳ آبان، ساعت ۳ عصر روز سه شنبه مقابل لانه جاسوسی، سفارت سابق آمریکا و با سخنرانی آقای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی خواهد بود. همچنین برای اجرای بهتر این مراسم تاکید کردیم که با استفاده از چیدن صندلی با فاصله یا با خط کشی خیابان یا میدان محل مراسم برگزار شود. 

وی درباره برخی اخبار مبنی بر دخالت ایران در انتخابات آمریکا اظهار کرد: ایران در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نکرده و نخواهد کرد. پیام مردم ایران به ملت آمریکا این است که از خوی استکباری سردمداران این کشور فاصله بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و بزرگداشت این ایام (هفته وحدت) اثبات دلدادگی مردم ایران به پیامبر و پاسخی است به رئیس جمهور فرانسه که اظهارات گستاخانه ای اخیرا داشتند. 
انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top