امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 11658 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ | ارسال توسط : |
318 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تبعیت‬⁩ از فرامین الهی ⁧‫رهبر عزیز‬⁩ و ولی امرم را از اوجب واجبات می‌داند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار حضوری با رئیس جمهور و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن قدردانی از عملکرد این ستاد، توصیه‌های مهمی را بیان و بر لزوم اتخاذ تصمیم‌های قاطع و حاکمیتی، اقناع افکار عمومی و همکاری همه دستگاه ها و آحاد مردم برای مقابله با وضعیت تأسف‌بار ویروس عالم‌گیر کرونا تأکید کردند. رهبر انقلاب اسلامی همچنین با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رئیس جمهور و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

در پی این بیانات مقام معظم رهبری حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده قم در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:
 

«بسمه تعالی

‏⁧‫تبعیت‬⁩ از فرامین الهی ⁧‫رهبر عزیز‬⁩ و ولی امرم را از اوجب واجبات می دانم و تمام آبرو، هستی، و وجود خود را در اطاعت اوامرش تقدیم می دارم و در چارچوب ⁧‫تکالیف قانونی‬⁩ خود و ⁧‫تدابیر‬⁩ معظم له لحظه ای از ⁧‫احقاق حقوق مردم‬⁩ شریف غفلت نخواهم کرد.»

روز شنبه ۲۶ مهر ذوالنور در توئیتی با هشتگ “نجات کشور”، مدعی شد: «استیضاح روحانی از دستور خارج نشده، استیضاح به قوت خودش باقی است، پرونده استیضاح دست بنده است. ۴۴ نفر امضا کرده‌اند که ۱۱ نفر امضایشان را پس گرفتند و الان ۳۳ امضا داریم. از دیگر نمایندگان خواهش میکنیم استیضاح را امضا کنند که اوضاع نابسامان فعلی با استیضاح اقای رئیس‌جمهور سامان پیدا کند.»

این توئیت که متن پیاده شده یک فیلم کوتاه از اظهارات ذوالنور بود باعث شد که واکنش‌هایی به سخنان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صورت گیرد و بحث استیضاح رئیس‌جمهور که از زمان تشکیل مجلس یازدهم توسط برخی از نمایندگان مطرح شده دوباره برسر زبان‌ها بیفتد.

یک روز  قبل از مطرح کردن دوباره بحث استیضاح رئیس‌جمهور، ذوالنور پا را فراتر از آن گذاشته و درباره لزوم اعدام حسن روحانی سخن گفته بود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top