امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 11654 |
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
287 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در مور آخرین وضعیت گودهای پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

افشین حبیب زاده در گفت وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در مورد وضعیت گودهای پایتخت با بیان اینکه تهران شهر گودها است، گفت: تاکنون معاونت شهرسازی شهرداری تهران ۴۸۵ گود با خطر خیلی بالا، بالا  و متوسط در سطح شهر را شناسایی کرده است که در این میان ۲۷۵ گود پرخطر در تهران شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ درصد گودهای پایتخت درجه خطرپذیری بسیار بالا دارند، افزود: بررسی ها نشان داده است که منطقه ۲۲ و یک، دارای بیشترین تعداد گود پرخطر در تهران هستند بگونه ای که صرفا در منطقه یک، ۳۱ گود پرخطر وجود دارد که ۱۱ گود آن به حال خود رها شده وتنها ۲۰ گود فعالیت ساختمانی دارند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر افزود: بررسی ها در منطقه یک نشان داد که همچنین ۴۶ گود نیز دارای خطرپذیری نسبی متوسط هستند که از میان آنها نیز ۲۰ گود رها شده و تنها ۲۶ گود فعال هستند که در مجموع می توان گفت که ۱۰ هزار مترمربع مساحت گودهای بسیار خطرناک منطقه یک است.

حبیب زاده با تاکید بر اینکه یکی از  خطرناکترین گودها در منطقه ۶ قرار دارد که متعلق به یکی از بانکهاست و شش سال است به حال خود رها شده ادامه داد:  البته شهرداری تهران برای حل مشکل گودهای موجود  و جلوگیری از ایجاد گودهای جدید لایحه ای را تنظیم کرده که امیدواریم با بررسی راهکارهای این برنامه، گودهای فعلی رها شده تعیین تکلیف شوند و از ایجاد گودهای جدید که احتمال رها شدگی آنها به دلایل مختلف وجود دارد، جلوگیری شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top