امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 8 شوال 1445 | 2024-04-16
کد خبر: 11558 |
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ | ارسال توسط : |
442 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

ایران به ادعاهای بی‌اساس مقامات رژیم آمریکا در خصوص دخالت سایر کشورها در انتخابات پیش رو در این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام احضار صبح امروز سفیر سوییس و حافظ منافع آمریکا در کشورمان از سوی دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امورخارجه، که در پی انتشار برخی ادعاهای بی‌اساس مقامات رژیم آمریکا در خصوص دخالت سایر کشورها در انتخابات پیش رو در این کشور صورت گرفت، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران ضمن رد ادعاهای تکراری و گزارشات ساختگی، ناشیانه و متقلبانه مقامات رژیم آمریکا، بار دیگر تاکید می کند برای تهران هیچ تفاوتی نمی کند کدام یک از دو کاندیدای فعلی راهی کاخ سفید شود.

رژیم آمریکا و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی این کشور که سابقه طولانی در دخالت و ایجاد آشوب در انتخابات دیگر کشورها را در پرونده داشته و در دنیای متوهمانه و متقلبانه خود نیز محبوس  هستند، در آستانه انتخابات این کشور ادعای بی اساسی را مطرح می کنند تا با فرافکنی، پروژه غیردموکراتیک و سناریوی از پیش تعریف شده خود را جلو ببرند. دور از ذهن نیست که طراحان  چنین سناریو های بچه‌گانه‌ای، به دنبال انحراف توجهات و افکار عمومی و انجام تحریکات مشکوک در آستانه انتخابات باشند.

 توصیه جمهوری اسلامی ایران به  ایالات متحده آن است که دست از فرافکنی های بیهوده،  اتهام‌زنی های بی اساس و سناریوسازی‌های مشکوک، برداشته و سعی نماید مانند یک کشور عادی در سطح روابط بین‌الملل و  در ارتباط با کشورهای دیگر عمل نماید.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top