امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 11552 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
238 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

جانشین پلیس راه کشور محدودیت‌های تردد در جاده‌های کشور در تعطیلات پیش رو را تشریح کرد.

سرهنگ ایوب شرافتی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره محدودیت های ترافیکی در محورهای کشور اظهارکرد: درباره محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت سفر تا این لحظه هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای تردد خودروهای سواری و منع سفر در جاده ها اعمال نشده است.

وی ادامه داد: البته در تعطیلات پیش رو هیچ تصمیمی برای ارائه تسهیلات تردد به خودروها در جاده های شمالی نخواهیم داشت و براین اساس هیچ یک از جاده های کشور به منظور سهولت تردد و تخلیه سریع بار ترافیک یک طرفه نخواهد شد.

جانشین پلیس راه کشور درباره محدودیت های اعمال شده برای موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه سنگین در تعطیلات پیش رو نیز گفت: یکسری محدودیت ها از چهارشنبه ۳۰ مهر ماه تا دوشنبه پنجم آبان ماه برای تردد موتور سیکلت ها و وسایل نقلیه سنگین اعمال شده که بر این اساس تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه پنجم آبان ماه در محورهای کرج – چالوس، هراز ، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت های وضع شده برای وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز گفت: تردد کلیه تریلرها کماکان در محور هراز  ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد روزهای پنجشنبه ، جمعه ، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه در محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top