امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 11532 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
506 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان به نحوه برخورد ناظران و دادن کارت زرد اعتراض کرد و گفت: چرا باید مربی در کنار زمین حرفی نزند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، تیم پرسپولیس بهبهان در سومین روز از رقابت‌های لیگ برتر هندبال مقابل اشتادسازه مشهد با نتیجه ۱۵ بر ۳۱ شکست خورد. این تیم در روز نخست مسابقات مقابل حریفش به یک امتیاز دست یافته و در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی گروه اول قرار دارد. سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان بعد از شکست تیمش مقابل اشتادسازه به نحوه برخورد داوران و ناظران اشاره کرد و نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

ناهید رضایی، سرمربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان در این مورد گفت: ما ۲۰ دقیقه اول بازی را خوب پیش رفتیم. بازیکنانم ۲۰ دقیقه اولیه جلوی یک قدرت جنگیدند و توانستند اختلافات را کم کنند. ما خیلی خوشحال بودیم ولی متاسفانه از دقیقه ۱۸ که تایم گرفته شد داوری برگشت. متسفانه ناظران بازی هم در کل بازی تنها به موضوع حجاب ورود می‌کنند و اگر کوچکترین حرفی مربی بزند سریع کارت زرد می‌دهند. من به این موضوع اعتراض دارم چرا همیشه تا کوچک‌ترین حرفی زده می‌شود ناظران سریع کارت زرد می دهند. مربی نباید هیچی بگوید و کنار زمین سکوت کند. این خیلی واقعا بد بود و بازیکنانم روحیه خود را از دست دادند. ۷ پنالتی پشت سر هم و اخراج‌های ۲ دقیقه‌ای پی در پی واقعا روحیه بازیکنانم را بهم ریخت ولی مهم این است که ۲۰ دقیقه جلوی آن‌ها جنگیدیم. بازیکنان من کم سن و سال هستند و تجربه‌ای ندارند. ما ملی پوش نداریم و هر کدام یک یا دوبار در لیگ حاضر شده‌اند، اما خوب جنگیدند. جنگ میان دارا و ندار بود. ولی بازیکنانم با غیرت جنگیدند. ما ۱۰۰ درصد عقب نشینی نمی کنیم با تمام توان می‌آییم و تمرینات را بیش‌تر می‌کنیم و مسلما هر دوره بازیکنان‌مان بهتر خواهند شد.

نشیمن شافعیان، سرمربی تیم هندبال اشتاد سازه نیز بعد از برد مقابل پرسپولیس بهبهان گفت: امروز هم هنوز بازیکنان به شرایط ایده‌آل نرسیدند چون کمی تغییرات داشتیم. این مدت هم بازی تدارکاتی نداشتیم و متاسفانه این دومین بازی ما بود. در نیمه اول بازی خوب عمل نکردند اما در نیمه دوم بازیکنان توانستند به هماهنگی در دفاع و حمله برسیم. امیدواریم به روزهای آینده که بازیکنان در بازی‌های بعدی با آمادگی بیش‌تر حاضر شویم. همه تیم‌ها خوب هستند و از اکنون نمی‌توان در مورد تیم‌های برتر حرف زد. ۴ تیمی که شاید در صدر جدول باشند شاید خیلی محتاط بازی می‌کنند اما ۴ تیمی که تازه به لیگ آمده‌اند با سرعت و انگیزه خوبی بازی می‌کنند. از حالا زود است که صحبتی در این خصوص بکنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top