امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 10 رمضان 1445 | 2024-03-19
کد خبر: 11528 |
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ | ارسال توسط : |
280 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان از طرح جدید وزارت ورزش برای قراردادهای فدراسیون های ورزشی خبر داد.

مرتضی فلاح در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اشاره به اینکه امیدواریم با تلاش بخش حقوقی فدراسیون های ورزشی محیط حقوقی ورزش کشور، سالم سازی شود و نظارت ها به گونه ای باشد که شاهد تضییع حقوق عمومی و مردمی نباشیم، اظهار کرد: به دنبال راهکاری بودیم تا سقفی را برای قراردادهای فدراسیون های ورزشی مختلف چه در حوزه انعقاد قرارداد با مربیان و چه در سایر بخش ها نظیر اسپانسرینگ، قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی، قراداد با کارگزار، امور خدماتی و…متناسب با ظرفیت هر رشته ورزشی تعیین کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین اگر قراردادهای منعقد شده از سوی فدراسیون های ورزشی در بخش های مختلف بالاتر از سقف تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان باشد باید از باب مشورت و نه از باب دخالت نظر اداره کل امور حقوقی وزارتخانه احصاء شود.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هدف ما این است که در پرونده های مطرح شده در حوزه انعقاد قراردادها شکست نخوریم و بازنده نباشیم، گفت: این طرح در حال نهایی شدن است و باید مجوزهای لازم برای اجرا و ابلاغ آن صادر شود تا پس از آن برای هر فدراسیون سقف متفاوتی در حوزه قراردادهای ورزشی اعلام شده و بر اساس آن عمل شود.

فلاح افزود: طرح مربوطه هم اکنون در مرحله نهایی قرار دارد و در صورتی که جامع و مانع بودن آن مورد تایید قرار گیرد، به تصویب می رسد و پس ازآن از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ می شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top