امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 11385 |
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
261 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

نایب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: هر چند به خاطر کرونا مدال‌های بین‌المللی زیادی را از دست دادیم اما از برنامه‌های خود عقب نیستیم و به دنبال برگزاری اردوها در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات هستیم.

همایون خرم در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره زمان شروع اردوهای تیم‌های ملی ورزش های رزمی اظهار کرد: ما مشکلی برای برگزاری اردو نداریم و ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردو را با رعایت پروتکل های بهداشتی داده است. البته برگزاری اردوها بستگی به برنامه سازمان تیم‌های ملی دارد که قرار است پیشنهادات خود را برای برگزاری اردو به ما بدهد تا زودتر اردوها را در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات برگزار کنیم.

او گفت: سال آینده چون مسابقات قهرمانی آسیا داخل سالن را در دو رشته سامبو و پنچاک سیلات داریم، هدف‌گذاری ما بر این است تا با شناسایی ورزشکاران برتر سال گذشته زمینه برگزاری اردو را در این دو رشته فراهم کنیم.

خرم خاطرنشان کرد: قرار بود در نیمه دوم سال به منظور استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران این دو رشته برای شرکت در مسابقات ایندورگیمز مسابقات قهرمان کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم که به خاطر تشدید بیماری کرونا فعلا امکان برگزاری مسابقات را نداریم و مجبوریم ورزشکارانی که در سال قبل به تیم ملی سامبو و پنچاک سیلات دعوت شده بودند، آن ها را شناسایی و به اردوها دعوت کنیم. البته این مساله باز هم بستگی به نظر مدیر سازمان تیم‌های ملی دارد که در این زمینه چه پیشنهادی داشته باشند.

نایب رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی تصریح کرد: به دلیل لغو تمام رویدادهای بین‌المللی تا پایان ۲۰۲۰، خیلی از برنامه‌ها عقب نیستیم و عجله‌ای هم برای برگزاری اردوها نداریم. تنها برنامه ما آماده‌سازی ورزشکاران دو رشته سامبو و پنچاک سیلات است تا بتوانیم در مسابقات سال آینده حضور موفقی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کرونا چه تأثیری در اجرای برنامه‌های این فدراسیون داشته است؟ گفت: به هر صورت همان طور که کرونا بر روی برنامه‌های سایر فدراسیون‌های ورزشی تاثیر منفی داشته است، در اجرای برنامه‌های فدراسیون ما نیز بی‌تاثیر نبوده و در طی چند ماه گذشته سعی کردیم از طریق فضای مجازی برنامه‌های آموزشی خود را پیش ببریم. تنها مشکل ما برگزار نشدن اردوها بود که از طریق فضای مجازی امکان فراهم کردن شرایط برای برگزاری اردوها را نداشتیم. با این حال از برنامه‌های خود عقب نیستیم و سعی می‌کنیم برنامه‌های خود را با همین روند ادامه دهیم تا ببینیم شرایط این بیماری در آینده چگونه خواهد بود.

او در پایان افزود: براساس مجوزی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش برای برگزاری اردوهای خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دریافت کردیم، سعی داریم زودتر اردوهای خود را در این دو رشته آغاز کنیم تا زمانی کافی برای آماده‌سازی تیم‌های خود برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا داشته باشیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top