امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 11161 |
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ | ارسال توسط : |
222 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

جانشین پلیس راه کشور از کاهش ترددهای بین‌ جاده‌ای طی سه روز گذشته خبر داد.

سرهنگ ایوب شرافتی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره وضعیت تردد در جاده‌های کشور پس از اعلام محدودیت سفر در پنج استان کشور گفت: آمارهای پلیس راه حاکی از کاهش تردد در سطح کشور طی سه روز گذشته است. به طوری که در مجموع می‌توان گفت که تردد درجاده‌های کشور طی این سه روز کاهش محسوسی داشت.

وی با بیان اینکه آنچه که به عنوان افزایش یا کاهش اعلام می‌شود، مربوط به تمام راه‌های کشور است، گفت: بر این اساس در روز چهارشنبه ۲۴ مهرماه، ۱۹ درصد کاهش در ترددها را داشتیم، این آمار در روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه به ۴۱ درصد کاهش رسید و روز گذشته یعنی جمعه ۲۶ مهرماه نیز شاهد کاهش ۲۲ درصدی تردد در جاده های کشور بودیم.

جانشین پلیس راه کشور با بیان اینکه پلیس مصوبات ستادملی مقابله با کرونا اجرا خواهد کرد، ضمن تشکر از همکاری مردم ، در عین حال از هموطنان درخواست کرد که همچنان از انجام سفرها و ترددهای غیرضروری بین شهری خودداری کنند.

بنابر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا، تا ظهر روز یکشنبه در معابر ورودی و خروجی پنج کلانشهر تهران، کرج، اصفهان، مشهد و ارومیه محدودیت تردد اعمال شده و تنها خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی از آن مستثنی هستند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top