امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 11003 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ | ارسال توسط : |
289 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

همایش بین‌المللی داستان کوتاه و رمان‌نویسی در ایران (سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۹) از سوی دانشگاه دهلی برگزار می‌شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه دهلی این همایش را در قالب وبینار بین‌المللی دوروزه‌ای به زبان‌های فارسی و انگلیسی برگزار می‌کند.

 همایش بین‌المللی داستان کوتاه و رمان‌نویسی در ایران در روزهای ۱۹ و ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ (۲۸ و ۲۹ مهر) برگزار می‌شود. در این همایش ۲۵ مقاله از استادان ایرانی، هندی، تاجیکستانی و بنگلادشی ارائه خواهد شد. 

دبیر این همایش پروفسور راجندر کمار، رئیس بخش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه دهلی است. علیم اشرف خان، حسین پاینده، چندر شیکهر، بهناز علیپور گسکری، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، معصومه میرابوطالبی و حسن میرعابدینی از جمله سخنرانان این همایش هستند. 

در این همایش آثاری از جلال آل احمد، مهدی اخوان ثالث، مهشید امیرشاهی، بهرام بیضایی، گلی ترقی، سیمین دانشور، بزرگ علوی، ابراهیم گلستان، توران میرهادی و صادق هدایت، همچنین موضوعاتی همچون داستان‌های دینی کودک و نوجوان، فانتزی‌ها، گرایش‌های رمان‌نویسی و …. مورد بررسی قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند این همایش را از طریق آدرس http://meet.google.com/okk-qhoq-gsp مشاهده کنند، همچنین جزئیات برگزاری آن از طریق لینک قابل مشاهده است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top