امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 10987 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ | ارسال توسط : |
558 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: فردی که ریاست قوه مجریه را در سال ۱۴۰۰ بر عهده می‌گیرد باید فردی اقتصاددان، از جنس مردم و آشنا به وضعیت زندگی محرومین باشد.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره اینکه رییس جمهور آینده با چه چالش هایی مواجه خواهد بود، اظهار داشت: رییس جمهوری که سال ۱۴۰۰ سرکار می‌آید با مشکلاتی همچون تورم، وضعیت معیشتی نامناسب مردم، بازارهای رها شده و … سروکار دارد پس بی شک فردی که توسط مردم انتخاب می‌شود باید انتظارات و خواسته های مردم را برآورده کند.

نماینده گرمی در مجلس تأکید کرد: فردی که ریاست قوه مجریه را در سال ۱۴۰۰ بر عهده می‌گیرد باید فردی اقتصاددان، از جنس مردم، آشنا به وضعیت زندگی محرومین و مدیر باشد و از همه مهمتر قدرت مقابله با فساد را داشته باشد.

اسماعیلی با تأکید بر توجه مردم به سوابق اجرایی برای انتخاب نامزدهای انتخاباتی گفت: مردم به دور از شعارهای هر کاندیدایی باید به سوابق اجرایی و خروجی کار فرد در گذشته نگاه کنند.

رییس فراکسیون توسعه روابط با کشورهای اکو گفت: بی شک افرادی که در رقابت ریاست جمهوری سال آتی حضور دارند ‌دارای رزومه مشخصی هستند و نامزدهای ریاست جمهوری که توسط شورای نگهبان تایید می‌شوند قطعا رزومه افراد را دارند. نباید به کسانی که در مسئولیت‌های خود شعار دادند و عمل نکردند، اعتماد کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: شعارها و وعده‌های داده شده مهم نیست؛ مهمترین معیار سنجش هر فرد، عملی بودن حرفهایش است. کسی که درد فقر را لمس کرده و کمتر شعار می‌دهد و بیشتر برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کند.

اسماعیلی در پایان گفت: نهایتا رئیس جمهور بعدی باید در طراز انقلاب و مردم دار باشد و شناخت لازم را در احیای دیپلماسی اقتصادی و خارجی برای رونق اقتصاد داشته و ولایت مداری را در عمل ثابت کرده باشد. ان شاءالله به قول مقام عظمای ولایت، ملت انقلابی، فردی جوان و انقلابی و جهادی و استکبار ستیز را  انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top