امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 10939 |
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ | ارسال توسط : |
224 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

نماینده مردم استان مازندران در شورای عالی استانها با اشاره به وضعیت بحرانی بیماری کووید ۱۹ و پر شدن ظرفیت بیمارستانها و خستگی کادر درمان از بی توجهی شهروندان به شیوع گسترده کرونا ویروس و تعدد سفرها به مازندران گلایه کرد.

سید مقیم مقیمی در گفت وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در تشریح شرایط تشدید شیوع کرونا ویروس در استان مازندران گفت: به دلیل شیوع این بیماری روزهای سختی را در کشور می گذرانیم با این وجود مردم کشور بارها نشان داده اند می توانند کنار یکدیگر همدل شوند و مقاومت کنند، لذا امروز در مقابله با این بیماری نیز یکبار دیگر باید همه مشارکت کنیم و در کنار هم با رعایت پروتکل های بهداشتی از این بحران عبور کنیم.

وی افزود: قطعا یکی از راه های برون رفت از این بحران و یا حداقل پیشگیری آن رعایت پروتکل های بهداشتی است به شکلی که اگر هر شخصی از خودش شروع کند و با دقت لازم نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک اقدام کند، این موارد، پیشگیری و قطع زنجیره شیوع این بیماری را محقق خواهد کرد تا به یاری خداوند واکسن این بلا و بیماری ساخته شود.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده مردم استان مازندران از طرف مردم این خطه از بی توجهی شهروندان کشورم به کرونا ویروس و تعدد سفرها گله مند هستم. بی تردید مردم استان مازندران دوست دارند که در خدمت هموطنان خود باشند و از سوی دیگر این سرزمین مطعلق به همه ما است و هر شهروند کشور این حق را دارد که از نعمت هایی که خداوند به کشور ما ارزانی داشته استفاده کند اما امروز در شرایط خاص و بحرانی قرار داریم.

وی تاکید کرد: امروز حضور عزیزان هموطن در استان مازندران یعنی تشدید بحران شیوع بیش از پیش این بیماری. لذا تقاضا و خواهشم از هموطنان این است که در این شرایط برای حفظ جان خود و هموطنانمان در سراسر کشور در خانه بمانیم و از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنیم؛ خواهش می کنیم تا خروج از این بحران سعی کنند به استان مازندران عزیمت نداشته باشند.

به گفته وی، این عدم حضور آنها باعث می شود مسئولین استانی درگیر مسافران نشوند و با تمرکز بهتری نسبت به ارائه خدمات به شهروندان و مدیریت این بحران اقدام کنند.

نماینده مردم مازندران درشورای عالی استانها در بخش دیگری از صحبت های خود به پایان ظرفیت بیمارستانهای مازندران برای پذیرش بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: کادر درمان استان مازندران خسته و از این حجم گسترده شیوع بیماری درمانده شده و ظرفیت بیمارستانها پایان یافته و تجهیزات پزشکی برای ارئه خدمات به شهروندان با کمبود و فرسایش مواجه شده، لذا باردیگر تقاضا می کنم در خانه بمانیم و از سفر به سایر استانها خودداری کنیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top