امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 10823 |
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ | ارسال توسط : |
218 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

کارشناس بهداشت محیط آسایشگاه کهریزک درباره واکسیناسیون توانخواهان آسایشگاه خیریه کهریزک در برابر بیماری آنفولانزا اعلام کرد که با حمایت‌های وزارت بهداشت، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت ری برای تامین واکسن موردنیاز، تمامی مددجویان کهریزک در مقابل بیماری آنفلوآنزا واکسینه شدند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، باتوجه به اینکه در حال حاضر ۱۷۵۰ سالمند و مددجو از بازه سنی ۱۸ تا ١٠۵ سال ساکن آسایشگاه کهریزک هستند، این آسایشگاه از موج اول کرونا در کشور، محدودیت‌هایی در آسایشگاه کهریزک اعمال کرد، به طوریکه رفت و آمدها کنترل شد و در حال حاضر نیز ملاقات‌ها بسیار محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
 
چندی پیش حمیده پورفهیم- جانشین فرماندهی بحران ستاد کرونا آسایشگاه کهریزک نیز اعلام کرد که علی رغم رعیات پروتکلها موج سوم بیماری کووید ١٩ به آسایشگاه رسیده است. 

در همین راستا مهدیه آب نیکی، کارشناس بهداشت محیط آسایشگاه کهریزک درباره واکسیناسیون توانخواهان آسایشگاه خیریه کهریزک در برابر بیماری آنفلوآنزا می‌گوید: تمامی مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک قبل از شیوع آنفلوآنزا و در اواخر تابستان یا اوایل فصل پاییز در برابر این بیماری واکسینه می‌شوند؛ این برنامه‌ای است که سالهاست در آسایشگاه اجرا می‌شود. 

وی ادامه داد: امسال به دلیل همزمانی بیماری کرونا و آنفلوآنزا و همچنین تحریم‌ها نگرانی داشتیم، اما با حمایت‌های وزارت بهداشت، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت ری برای تامین واکسن موردنیاز، تمامی مددجویان ما در مقابل بیماری آنفلوآنزا واکسینه شدند. همچنین پرسنلی که در بخش‌های آسایشگاه در مواجه با مددجویان بودند، توانستند واکسن را دریافت کنند. 

کارشناس بهداشت محیط آسایشگاه کهریزک ابراز امیدواری کرد که در سال جاری مددجویان فصل زمستان را بدون ابتلا به آنفلوآنزا و همچنین به راحتی و آرامی سپری کنند. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top