امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 10608 |
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ | ارسال توسط : |
232 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

وزیر نفت در مورد احتمال کاندیتاتوری برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه امروز در حاشیه مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران کرونایی، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز وزارت نفت به رغم مشکلات مالی توانست در اجرای مسوولیت های اجتماعی خود ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور را یه مناطق نفتخیز اهدا کند. ما همیشه خودمان را در کنار مردم احساس می کنیم.

وی افزود: اکنون نیز تمام تلاش خود را برای تولید نفت گاز و مواد پتروشیمی و همچنین حفاظت از جان کارکنان و مردم انجام داده ایم.

وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کرده ایم سوخت مردم به موقع تامن شده و مواد اولیه تامین شود، گفت: در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم و فشار مضاعفی بر ما وارد می کنند. مردم بدانند دشمنان هیچ رحم و علاقه ای به ملت ایران ندارند؛ این جنایت علیه بشریت در شرایط کرونا است.
ادامه دارد
 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top