امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 10570 |
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ | ارسال توسط : |
247 بازدید
۰
| 6
ارسال به دوستان
پ

کاپیتان تیم ملی آرژانتین می خواهد برای نخستین بار در لاپاس برابر بولیوی گلزنی کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از آس، تیم ملی فوتبال آرژانتین سه شنبه شب در هفته دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف بولیوی می رود. لیونل مسی، کاپیتان آلبی سلسته با چالش ارتفاع ۳۶۲۵ متری از سطح دریای شهر لاپاس روبرو است. اما ستاره آرژانتینی می خواهد یکی از بزرگترین چالش های خود را از بین ببرد، از این ارتفاع عبور و در پایتخت بولیوی گلزنی کند. 

این سومین حضور مسی در لاپاس است. او نتوانسته است پیروزی را به همراه تیم ملی در این شهر تجربه کند.  نخستین تجربه ستاره بارسا با یک تحقیر همراه شد. یکم آوریل ۲۰۰۹ تیم تحت هدایت دیگو آرماندو مارادونا با مسی جوان در ترکیب اصلی شکست دردناک ۶ بر یک را مقابل سبزپوشان در هفته یازدهم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی تجربه کرد. 

ستاره آرژانتینی در بیست و ششم مارس ۲۰۱۳ برای دومین بار به لاپاس رفت و آلبی سلسته تنها توانست یک امتیاز به دست آورد. اور بانگا گل مساوی آرژانتین را به ثمر رساند. مسی با وجود داشتن موقعیت موفق به گلزنی نشد. 

کاپیتان آرژانتین دروازه بولیوی را در کشور دیگری باز کرده است. این اتفاق در بازی دوستانه با این تیم در سال ۲۰۱۵ در هیوستون رخ داد. او همچنین توانست در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ دروازه سبزپوشان را در ورزشگاه ماریو آلبرتو کمپس باز کند. این اتفاق در مارس ۲۰۱۶ رخ داد. 

شاگردان تحت هدایت لیونل اسکالونی اکنون در پایتخت بولیوی هستند و امروز (دوشنبه) نخستین تمرین خود را انجام خواهند داد تا به ارتفاع عادت کنند. مسی در غیاب پائولو دیبالا مصدوم از ابتدا به میدان خواهد رفت و تلاش خواهد کرد که سه امتیاز را برای تیم ملی کشورش با ارمغان آورد. 

آلبی سلسته در نخستین هفته به لطف گل ستاره آرژانتینی از روی نقطه پنالتی توانست اکوادور را شکست دهد. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top